+ (009) 123 4567

TELEWIZJA

Czym różni się telewizja cyfrowa od telewizji analogowej?

Główna różnica pomiędzy telewizją cyfrową a analogową polega na tym, że sygnał cyfrowy jest odporny na zakłócenia, nie śnieży, a  dźwięk nie jest zaszumiony. Daje to możliwość oglądania telewizji w wyższej rozdzielczości.

Czy jeżeli rozdzielę sygnał na dwa odbiorniki telewizyjne będę musiał opłacać drugi abonament?

Nie. Abonament naliczany jest tylko raz niezależnie od ilości gniazd w danym lokalu.

Czy możliwy jest montaż dodatkowego gniazda telewizji kablowej?

Tak. Jednak wiąże się to z dodatkową opłatą zgodną z Cennikiem Usług.

INTERNET

Jak przebiega instalacja internetu w Wektormedia?

Po wizycie w Biurze Obsłudze Klienta, Klient umawia się na podłączenie i wizytę technika w jego domu. Instalacja internetu u Klienta odbywa się w ciągu 3-5 dni roboczych. Wykonanie instalacji zależy od układu mieszkania i indywidualnych uzgodnień z Klientem.

 

Jak długo trwa proces podłączania internetu?

Czas oczekiwania na podłączenie Internetu wynosi zwykle 3-5 roboczych od momentu zgłoszenia tego w Biurze Obsługi Klienta i uzgodnieniu, czy jest techniczna możliwość aktywowania usługi pod wskazanym adresem.Czas podłączenia internetu w mieszkaniu zależny czy Klient ma już  usługę TV( wtedy instalacja trwa do 40min). W przypadku nie posiadania innych usług multimedialnych, przewidywany czas instalacji wynosi ok. 1-3 godziny.

 

Od czego zależy szybkość działania internetu?

Szybkość i jakość działania internetu zależy zarówno od rodzaju, stanu i długości łączy, obciążenia sieci i serwerów, mechanizmu buforowania treści, jak i takich czynników jak: liczba urządzeń podpiętych do jednego łącza (tabletów, smartfonów, laptopów itp.), stanu technicznego modemu i routera (w przypadku, gdy urządzenia znajdują się w dużej odległości od komputera lub są przestarzałe mogą spowodować opóźnienia w transmisji danych).

Na prędkość łącza mają wpływ również: moc obliczeniowa i obciążenie komputera, a opóźnienia w otwieraniu witryn internetowych mogą być spowodowane wirusami i programami pracującymi w tle.

Czy prędkości usług internetowych Wektormedia są gwarantowane?

Tak.  Prędkości usług internetowych, świadczonych przez Wektormedia są gwarantowane. Do wyboru Klienci mają trzy oferty, różniące się między sobą prędkością wysyłania i odbierania danych: 50Mb/s, 100Mb/s i 160 Mb/s.

Czy dostęp do internetu Wektormedia ograniczony jest limitami pobierania/wysyłania danych?

Nie. Internet w Wektormedia nie posiada żadnego limitu danych, można więc korzystać z usługi przez cały czas.

Jak sprawdzić prędkość internetu?

Prędkość internetu można sprawdzić poprzez niezależną aplikację Speedtest – http://www.speedtest.net/

Czy mogę podpisać umowę na prowadzoną działalność gospodarczą?

Tak. Usługi świadczone przez Wektormedia oferowane są zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i podmiotów gospodarczych.

TELEFON

Jak przenieść numer od innego operatora do Wektormedia?

Wystarczy przyjść do naszego Biura Obsługi Klienta, znajdującego się na ulicy Jana Pawła 11 w Żaganiu z dokumentem tożsamości i umową od poprzedniego operatora. Wszystkie formalności są po stronie Wektormedia.

Czy w przypadku braku prądu, telefon będzie działać?

W chwili awarii prądu, nie działa również modem kablowy, więc usługa telefonii stacjonarnej również jest niedostępna.

ZAMAWIANIE/REZYGNACJA Z USŁUG

Jak mogę stać się Abonentem Wektormedia?

Nasze usługi można zamówić:

  • bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta, mieszczącym się w Żaganiu, przy ulicy Jana Pawła II 19
  • telefonicznie poprzez naszą infolinię pod numerem 68 444 6000
  • wkrótce również poprzez formularz na stronie internetowej

Aktywacja usług stacjonarnych odbywa się w terminie 2-3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy w Biurze Obsługi Klienta oraz w terminie 2-3 dni roboczych od dnia zamówienia usług poprzez Infolinię.

Kto może podpisać umowę z Wektormedia?

Umowa może zostać zawarta z osobą posiadającą prawo do lokalu:

  • w przypadku właściciela lokalu należy przedstawić notarialny akt własności
  • w przypadku osoby zameldowanej wymagana jest zbieżność adresu w dowodzie osobistym z adresem instalacji usługi
  • w przypadku osoby wynajmującej lokal konieczne jest przedstawienie umowy najmu

Szczegółowe warunki zawarcia umowy określa Regulamin Operatora.

Na jaki okres czasu zawierana jest umowa?

W zależności od rodzaju usługi, umowa może być zawierana na 12 miesięcy, 24 miesiące lub na czas nieokreślony.

Czy abonament za świadczone usługi naliczany jest z góry czy z dołu?

Abonament za usługi świadczone przez Wektormedia naliczany jest na początku każdego miesiąca z terminem płatności do 10 dnia każdego miesiąca.

Czy po rozwiązaniu umowy muszę zwrócić modem?

Tak. Modem jest własnością Wektormedia i po upływie ostatniego miesiąca rozliczeniowego należy go zwrócić do Biura Obsługi Klienta.

Czy w trakcie trwania umowy mogę zmienić adres świadczenia usług?

Tak. Niezależnie od warunków umowy, Abonent może przenieść sygnał na inny adres pod warunkiem, że dana lokalizacja objęta jest sygnałem Wektormedia.

Co zrobić, gdy usługa została zawieszona z powodu zaległej płatności?

Pierwszym krokiem jest uregulowanie należnego zadłużenia łącznie z bieżącymi zobowiązaniami. Dowód zapłaty należy dostarczyć do Biura Obsługi Klienta, znajdującego się przy ulicy Jana Pawła II 19 w Żaganiu.

Gdzie mogę dokonać płatności gotówkowej za usługi?

Płatności gotówkowe dokonywać można w kasach Banku Spółdzielczego w Żaganiu:

  • ul. X-lecia PL 6/1 centrala banku
  •  ul. X-lecia PL 26 urząd skarbowy
  • ul. Rynek 11 punkt kasowy banku
  • oś. XXX-lecia 25-26 punkt kasowy banku

w Tomaszowie:

  • ul. Brzozowa 21 punkt kasowy banku

AWARIE/USTERKI

Gdzie mogę zgłosić usterkę w oferowanych usługach?

Usterkę w usługach można zgłosić dzwoniąc do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer: 68 444 6000 – od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.

W godzinach 16.00 – 21.30: tel. 501 005 025

DOKUMENTY DO POBRANIA

REGULAMINY

UMOWY

INSTRUKCJA OBSŁUGI MODEMU

INSTRUKCJA OBSŁUGI DEKODERA