Mija rok odkąd kanał filmowy TNT dostępny jest na polskim rynku. Stacja świętuje pierwsze urodziny rozpoczynającą się właśnie kampanią, w której zapowiada nie tylko pełną emocji wyjątkową jesienną ramówkę, ale również prezentuje nowe logo i odświeżoną oprawę kanału.

TNT zadebiutowało na polskim rynku 6 października 2015 roku, zastępując kanał TCM. Marka odniosła międzynarodowy sukces, a jej wprowadzenie do Polski było kolejnym krokiem w rozwoju stacji. TNT oferuje widzom najlepsze filmowe propozycje największych hollywoodzkich wytwórni oraz seriale własnej produkcji, takie jak „Dobre Zachowanie” czy „Signos”.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z umacniającej się pozycji TNT wśród kanałów filmowych na polskim rynku. Osiągnęliśmy 58%* wzrostu udziału w rynku w stosunku do TCM, który jest jeszcze wyższy (82%*) w grupie 16-29, co świadczy o tym, że nasz kanał pokochali młodzi ludzie. Wyjątkowość oferty TNT polega na połączeniu własnych produkcji serialowych ze światem wielkich emocji filmowych i właśnie to chcielibyśmy podkreślić w rozpoczynającej się właśnie kampanii – mówi Matthias Heinze, General Manager na Polskę i Europę Wschodnią.

Kampanię TNT promuje spot, w którym główną rolę grają emocje. Namiętność, strach, gniew, radość – to wszystko przeżyje widz oglądając trzymające w napięciu hity jesiennej ramówki stacji.

Na antenie TNT pojawią się bohaterowie, którymnieobcy jest strach, gniew, pasja, odwaga i radość. Widzowie zobaczą kinowe hity takie jak: „Matrix”, „Krwawy diament”, „Siedem”, „Gladiator”, „Blade – Wieczny łowca”, „Ścigany, a także znane i lubiane przez widzów tytuły, m.in.: „Uwolnić orkę”, „Godziny szczytu”, „Rodzina Addamsów”, „Bardzo dziki Zachód” i „Tate – mały geniusz”. Nie zabraknie także wyjątkowych seriali TNT: „Ostatni okręt”, „Z premedytacją” i „Partnerki”. Wielbiciele komedii powinni zwrócić uwagę na weekendowy blok serialowy, w którym znajdują się takie produkcje jak „Objazd”, „Rozbici” i „Różowe lata 70.”. 17 listopada, zaledwie kilka dni po amerykańskiej premierze, zadebiutuje serial „Dobre Zachowanie” (ang. „Good Behavior”) opowiadający historię Letty Dobesh – złodziejki i naciągaczki, która wplątuje się w toksyczny romans z mordercą. Jesienią pojawi się również „Signos” – wciągający argentyński thriller o zwyczajnym lekarzu z małego miasta, który obmyśla morderczy plan zemsty.

O Turner International

Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 38 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 36 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.

Źródło: Materiały prasowe

 

Polecane wpisy